MESKİ'DEN OKUNMAYAN SU SAYAÇLARINA WHATSAPP KOLAYLIĞI
Mersin Büyükşehir Belediyesi Mersin Su ve Kanalizasyon İdaresi (MESKİ) Genel Müdürlüğü, Koronavirüs (COVID-19) tedbirleri kapsamında abone hizmetleri için Whatsapp hattından kolaylık sağlanacağını bildirdi
Mersin Büyükşehir Belediyesi Mersin Su ve Kanalizasyon İdaresi (MESKİ) Genel Müdürlüğü, Koronavirüs (COVID-19) tedbirleri kapsamında abone hizmetleri için Whatsapp hattından kolaylık sağlanacağını bildirdi
MESKİ Genel Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, “Okuma görevlilerimiz tarafından abonelerimizin sayaçlarında herhangi bir nedenle okuma işlemi yapılmaması durumunda, sayaçların fotoğraflarının, evlerinden çıkmadan mesajlaşma platformu Whatsapp üzerinden gönderilmesiyle faturalandırma yapılabilecektir. Abonelerimiz, ayrıca aynı hat üzerinden su faturalarına itiraz, abonelik sonlandırma ve aboneliklerini üzerine almak isteyenlerin randevu talebi işlemlerini de gerçekleştirebilecektir. Çeşitli sebeplerden su sayaçları okunamayan abonelerin, sayaçlarının gösterge kısmının fotoğrafını, abone numarasını ve diğer abone işlemlerini ‘0537 715 3 527’ numaralı telefona gönderdikleri takdirde, Sayaç Okuma Servisimiz tarafından faturalandırma yapılırken Genel Müdürlüğümüz’e gelmeden işlemleri sonuçlandırılacaktır” denildi.
Diğer Haberler ( 10 sonuç )
10 -
20 -
30 -
40 -
60 -
80 -
100 -
200 -
300
- TARSUS'TA YILBAŞI PAZARI BAŞLIYOR
- TARSUS BELEDİYESİ'NİN TİYATRO GÖSTERİMLERİ YOĞUN İLGİ GÖRÜYOR
- Genç Nida Kız Öğrenciler Kuranı Kerim'i Güzel Okuma Yarışması Yapıldı
- Tarsus'ta Ev Yangını
- Borsa Başkanı Teke''Süt inekleri mecburen kesiliyor''
- Başkan Seçer'in vefat eden kardeşi Uğurcan Seçer'in üçüncü gün mevlidi yapıldı
- TARSUS'TA YILBAŞI PAZARI BAŞLIYOR
- Mersin Oda/Borsa Başkanları Silifke'de bir araya geldi
- TSO Yüksek İstişare Kurulunu oluşturdu
- Kaymakam Akyüz, Tarsus Kız Öğrenci Yurdunu Ziyaret Etti