Tarsus TSO'da Üye İlişkileri ve İletişim konulu seminer
Tarsus Ticaret ve Sanayi Odası’nda mesleki konulardaki eğitimlerin yanı sıra kişisel gelişime yönelik eğitimler de devam ediyor. Oda çalışanları, uzmanlar tarafından ‘’Üye/Müşteri İlişkileri ve İletişim Becerileri ile ‘’Moral ve Motivasyon’’ konulu iki farklı eğitim aldı.
Tarsus Ticaret ve Sanayi Odası, hizmet kalitesini artırabilmek, üye ve müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarabilmek ve farkındalık çalışmaları yürütebilmek amacıyla çalışanlarına verdiği eğitimlere ara vermeden devam ediyor. Bu doğrultuda Tarsus TSO çalışanlarına Kurumsal Gelişim ve Marka Danışmanı Esra Birgenç ve Psikolog Sude Yavuz tarafından ‘’Üye/Müşteri İlişkileri ve İletişim Becerileri ile ‘’Moral ve Motivasyon’’ konulu iki ayrı eğitim düzenlendi. İnteraktif şekilde geçen her iki eğitimde de üye/müşteri beklentisi, hizmet yönetimi, zorlukla başa çıkma, stres ve kriz yönetiminde alınacak aksiyonlardan moral ve motivasyonu artıracak tüm girişimler hakkında bilgiler paylaşıldı.
Diğer Haberler ( 10 sonuç )
10 -
20 -
30 -
40 -
60 -
80 -
100 -
200 -
300
- Tarsus Belediyesi Ocak Ayı Meclis Toplantısı Gerçekleştirildi
- TARSUS 3. NERGİS ŞENLİĞİYLE İLGİLİ ÇALIŞMALAR DEVAM EDİYOR
- Fahri Soyupak vefat etti
- Cihannüma Derneği'nden Kaymakam Akyüz'e ziyaret
- Tarsus'ta kent estetiğini Bozan Afişler toplanıyor
- Tarsus TSO'nun 2025 Mottosu:üretim, yatırım ve ihracat
- Tarsus Ticaret Borsası Yönetim Kurulu toplantısı yapıldı
- Başkan Sarı'dan Rektör Prof Dr Ali Özen'e ziyaret
- Tarsus Belediyesi'nden Alzheimer hastalarına büyük destek
- Tarsus TSO'dan yeni bir hizmet