Tarsus TSO'da Üye İlişkileri ve İletişim konulu seminer
Tarsus Ticaret ve Sanayi Odası’nda mesleki konulardaki eğitimlerin yanı sıra kişisel gelişime yönelik eğitimler de devam ediyor. Oda çalışanları, uzmanlar tarafından ‘’Üye/Müşteri İlişkileri ve İletişim Becerileri ile ‘’Moral ve Motivasyon’’ konulu iki farklı eğitim aldı.
Tarsus Ticaret ve Sanayi Odası, hizmet kalitesini artırabilmek, üye ve müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarabilmek ve farkındalık çalışmaları yürütebilmek amacıyla çalışanlarına verdiği eğitimlere ara vermeden devam ediyor. Bu doğrultuda Tarsus TSO çalışanlarına Kurumsal Gelişim ve Marka Danışmanı Esra Birgenç ve Psikolog Sude Yavuz tarafından ‘’Üye/Müşteri İlişkileri ve İletişim Becerileri ile ‘’Moral ve Motivasyon’’ konulu iki ayrı eğitim düzenlendi. İnteraktif şekilde geçen her iki eğitimde de üye/müşteri beklentisi, hizmet yönetimi, zorlukla başa çıkma, stres ve kriz yönetiminde alınacak aksiyonlardan moral ve motivasyonu artıracak tüm girişimler hakkında bilgiler paylaşıldı.
Diğer Haberler ( 10 sonuç )
10 -
20 -
30 -
40 -
60 -
80 -
100 -
200 -
300
- BAŞKAN ALİ BOLTAÇ'TAN 27 ARALIK KUTLAMA MESAJI
- TARSUSLULAR YILBAŞI PAZARINA AKIN ETTİ
- Tarsus Ticaret Borsası Yönetim Kurulu toplantısı
- BAŞKAN BOLTAÇ, BORSA MECLİSİNE KONUK OLDU
- TARSUS'TA YILBAŞI PAZARI BAŞLIYOR
- TARSUS BELEDİYESİ'NİN TİYATRO GÖSTERİMLERİ YOĞUN İLGİ GÖRÜYOR
- Genç Nida Kız Öğrenciler Kuranı Kerim'i Güzel Okuma Yarışması Yapıldı
- Tarsus'ta Ev Yangını
- Borsa Başkanı Teke''Süt inekleri mecburen kesiliyor''
- Başkan Seçer'in vefat eden kardeşi Uğurcan Seçer'in üçüncü gün mevlidi yapıldı